Hepburn

Hey guys! How are you? I'm disappeared, I know, but I promise I didn't forget about you. This semester is being so stressing and I have time for nothing. Actually, yesterday I wanted to post but it was impossible because I had to do some things and I finished too late. Anyway I posted a video on YouTube where I show you my trip to Portaventura with #ElNidoSquad. People tell me that it's so fun, so if you haven't watched it yet, do it because it's worth it (only available in computer).
Today I bring you some pictures my sister took me on saturday. I wanted to take a shooting inspired in b&w photography, fashion and press, so here's a mix of it. One of the fashion icons I like the most is Audrey Hepburn. I put my hair like hers, I did a pinup makeup and I added some pearls. This is the result and to be honest, I love it! What do you think? Hope you like it! I'll be back to routine (wednesdays and sundays) as soon as I can!

¡Hola a todxs! ¿Cómo estáis? Estoy súper desaparecida, lo sé, pero os prometo que no me he olvidado de vosotrxs. Est semestre está siendo demasiado estresante y apenas tengo tiempo para dormir. De hecho, ayer quería escribiros, pero me fue imposible ya que al final me había surgido faena de la universidad y acabé súper tarde. De todas formas, subí un vídeo a youtube donde os enseño la excursión que hice con #ElNidoSquad a Portaventura. Muchxs me habéis dicho que os ha gustado, así que si no lo habéis visto, id a verlo, ¡porque merece la pena! (sólo se puede ver desde el ordenador).
Hoy os traigo unas fotos que me hizo mi hermana el sábado. Llevaba tiempo queriendo hacer una sesión inspirada en la fotografía en blanco y negro, la moda y la prensa, así que hice un mix. Uno de los iconos de la moda que más me gustan es Audrey Hepburn. Me peiné como ella, me hice un maquillaje muy pinup y añadí algunas perlas. Este es el resultado y la verdad es que me encanta. ¿Qué os parece? ¡Espero que os guste! ¡Estaré de vuelta tan pronto como sea posible!


Luuuuuv, 
Lu.









Photography: @isxnuria

CONVERSATION

0 comentarios:

Post a Comment

Instagram

Follow Lucía